Czerń ze złotym

W mojej szafie najwięcej ciuchów czarnych,
najlepiej się w tym kolorze czuje,
ale powoli zmień to na jasne kolory oraz brązowy.
`Złoto` króluje już od jakiegoś czasu,
nie byłam jakoś do niego przekonana..
ciągle sobie wmawiałam,że nie pasuje to blondynek..
ale teraz same `złote` akcesoria można znaleźć w moim pokoju...
Odwiedziłam dzisiaj sh - coraz więcej ludzi,
aż się szukać nie chciało..znalazłam tylko idealne getry do ćwiczeń
 
Dziewczyny,Czy ktoś z Was ćwiczy?
Ja przekonuje się do MEL B!
Od przyszłego tygodnia zaczynam.
 
marynarka - mosquito , buty - priv sklep ,
 spodnie - paradise , bluzka - sh
torebka - manzana , zegarek - all , bransoletka - iloko
 
 
 
 
 

 
Przypominam o konkursach
Dowolna rzecz do wygrania od MMFASHION - klik
oraz Torebka o dowolnym kolorze od MANZANA - klik
 
Wieczorem mała imprezka w damskim towarzystwie ;*
W czwartek do niedzieli jadę z Misiem na ferie,więc teraz zasypuje Was postami.
Pozdrawiam.